10 tipů, jak vylepšit image firmy

Velikost textu: A A A

10 tipů, jak vylepšit image firmy

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Poškodila vás zpráva o vaší firmě v médiích, nebo byste jen v rámci rozvoje vaší firmy vylepšili i vnímání vaší značky mezi svými zákazníky? Budování image firmy je klíčovou oblastí pro každou firmu a efektivní vedené této strategie brzy přinese své ovoce. Jak na to?

Vaší značce jen prospěje, pokud s ní můžete spojit nějaký příběh. Může se jednat o způsob založení vaší firmy, historii jednoho výrobku nebo cokoli jiného, co prokáže hodnotu toho, co děláte.

Mnohdy opomíjená na účast na akcích nebo veletrzích, jejichž účelem je propagovat zboží nebo služby. I v případě, že je tato příležitost mimo váš obor, se vyplatí se na ní nějakým způsobem představit, dvojnásob to platí o akcích v daném regionu.

Mějte vytvořenou marketingovou strategii a klaďte v ní důraz na to, aby vaše budování značky bylo konzistentní, nechtějte stavět svoji pověst na vzájemně protikladných hodnotách. Definujte si několik jasných hodnot nebo cílů, které ctíte, a podle toho jednejte.

Udržujte vztahy se svými zákazníky, ale neobtěžujte je. Vžijte se do jejich role a buďte k nim milí, přívětiví, zároveň však ctěte určité hranice.

Uvažujte o zavedení certifikátů kvality nebo jiných osvědčení, která prokážou úroveň vašich služeb. Nebojte se nezávislého posouzení.

Dejte o sobě vědět, buďte tam, kde jsou vaši potenciální zákazníci. Buďte na sociálních sítích a nepodceňujte jejich působení.

Využívejte tiskových zpráv jako účinné formy propagace vlastních aktivit, a to i sekundárně. Můžete publikovat zajímavé výzkumy, v nichž budete zmíněni jen jako zadavatelé.

Čas od času se podívejte na vaše firemní stránky pohledem uživatele a snažte se odhalit slabá místa. Najdete na nich, co hledáte?

Vytvořte skupinu podobně zaměřených, ale vzájemně si nekonkurujících společností, a sdílejte své zkušenosti. Získáte tak příležitost nejen navázat nové obchodní kontakty, ale také nasát svěží myšlenky z jiných oborů. Pohled z okna mnohdy poskytne nečekaný výhled.
V poslední době se ukazuje, že posílit vaši image může zaměření na společenskou odpovědnost. Může se stát členy asociace společensky odpovědných firem, můžete implementovat zásady společenské odpovědnosti do své obchodní politiky, jednání se zaměstnanci nebo etického kodexu.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: marketing

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Co je to virální marketing a jeho význam

Pojem virální marketing je v současnosti vcelku hodně skloňovaný a mohou za to především moderní společnosti, které jej využívají…

Práce a podnikání
Psychologie a význam barev v marketingu a propagaci

Barvy hrají v životě člověka velkou roli a z psychologického hlediska jde o jednu ze skvělých možností, jak ovlivnit mínění…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější reklamní kampaně guerilla marketingu

Reklamní kampaně s použitím guerilla marketingu se prosazují stále častěji. Není se čemu divit, jelikož tento typ marketingu…

Práce a podnikání
Guerilla marketing - pro koho má význam

Guerilla marketing je poměrně zajímavou formou marketingu, který se vyznačuje omezeným rozpočtem, který je ovšem spojen s…

Práce a podnikání
Formy a možnosti publikování na firemním profilu na facebooku 2/3

Mít firemní web na facebooku ještě není bůhvíjakou výhrou. Je nutné se o něj maximálně obezřetně starat. Péče o facebookové…

Práce a podnikání
10 možností, jak vyřešit nastavení PPC 2/2

Co nejmenší útrataPochopitelně je pro každého výhodné platit co nejméně za klik. Ze začátku budete investovat více, později…

Práce a podnikání
Jaká reklama je efektivní?

 Známý princip říká, že reklama by měla cílit do oblastí, kde jsou „ryby“, tedy potenciální zákazníci. Nemá tedy příliš…

Práce a podnikání
Hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy 2/2

Stačí vložit příspěvek, když si vzpomenuPři správě facebookového profilu firmy velká chyba. Daná sociální síť je kanálem,…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY