8 hlavních chyb při telemarketingu 1/2

Velikost textu: A A A

8 hlavních chyb při telemarketingu 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Šikovní telemarketeři

Telemarketing zahrnuje prodej a služby poskytované pomocí telefonu. tento komunikační nástroj s klienty patří do současného světa. Každý šikovný telemarketer je vlastně nebezpečný, protože mu stačí chvíle a získá, co chtěl – koupíte si službu nebo zboží. Navíc si nakoupíte tak, že vám přijde, že jste udělali kup století.

Seriózní firmy a podvodníci

Ve světě telemarketingu je prostor nejen pro seriózní firmy, ale pro mnohé podvodnické praktiky. Velkou chybou je uzavření smlouvy po telefonu. U seriózních firem se nabízí smlouvy v písemné formě, které si můžete v klidu projít bod po bodu, přečíst a případně se s někým poradit. Chybou je se vyhnout ujednání psaném drobnými písmeny.

Hlasové možnosti

Slyšet příjemný hlas po telefonu dokáže divy. Pokud s vámi komunikuje někdo s nepříjemným hlasem, klienta komunikace brzy omrzí a nebude se ani plně soustředit na to, co říkáte. Příjemný hlas v telefonu značí profesionalitu. Intonovat nesmíte lhostejně, poníženě, nevraživě a ani nesmíte činit na klienty nátlak.

Umění naslouchat

Chybou telemarketerů je, že neumí naslouchat. Chtějí rychle nabídnout své služby a získat klienta na svou stranu. Klient musí mít pocit, že ho posloucháte a zároveň nemáte problémy se ptát. Klienta si připravte tak, aby vnímal a reagoval na vaše podněty.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?

 Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Češi a reklama

 Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…

Práce a podnikání
Bez originální reklamy je úspěch složitý

Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 1/2

 Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 2/2

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY