Další varianty, jak propagovat a posílit svoji značku na trhu

Velikost textu: A A A

Další varianty, jak propagovat a posílit svoji značku na trhu

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Reklamy na sociálních sítích

Sociální sítě sdružují mnoho lidí různých zájmů. Výhodou je, že sociální sítě vědí, co lidi zajímá, co je baví a co vyhledávají. K výhodám propagace značky patří, že právě na sociálních sítích můžete dobře cílit vaši reklamu a rozšiřovat tak zájemce o vaše zboží nebo služby.

Sociální síť Snapchat

Sociální síť Snapchat patří k nejrychleji rostoucím sociálním sítím na světě. Můžete sem například vložit video nebo snímek a nastavit si jejich životnost – poté se smaže. Na fotku například napíšete nějaký text a tím se o vás dozví více lidí.

Vytváření sérií fotek nebo videí

K propagaci značky se hojně využívají Stories na Snapchatu. Vytvoříte si videa nebo série fotek – fotopříběhy, které se budou automaticky zobrazovat po sobě, ale jen s omezenou životností na zobrazování. Lze dělat živé příběhy pro svou značku z aktuálních akcí apod.

Reklamní předměty

Propagaci své značky můžete zvýšit speciálními potisky na reklamních předmětech. Je důležité zvolit praktické předměty, aby je klienti používali.

Reklamy v médiích

Televize, rozhlas a tisk patří k osvědčeným propagačním nástrojům. Rozsah reklamy však závisí na vašich finančních možnostech.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?

 Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Češi a reklama

 Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…

Práce a podnikání
Bez originální reklamy je úspěch složitý

Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 1/2

 Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 2/2

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY