Hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy 2/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Stačí vložit příspěvek, když si vzpomenu

Při správě facebookového profilu firmy velká chyba. Daná sociální síť je kanálem, díky kterému lze být se zákazníky i fanoušky ve skvělém kontaktu. Neudržovaný profil firmy je jenom odradí od toho, aby vás jako podnikatele oslovily, nebo nakoupili. Raději půjdou tam, kde to žije. I proto není radno správu podceňovat a myslet na pravidelnou aktualizaci.

Diskuse není třeba

Máte klasické komunikační kanály, jako mail či telefon, a myslíte si, že komunikace na Facebooku je zbytečná? Velmi častý mýtus, jelikož opak je pravdou. Průzkumy ukazují, že hlavně mladí lidé se dnes mnohem častěji ptají právě zde, než na klasickém eshopu, nebo prezentaci firmy. Nepodceňujte komunikaci s nimi a odpovídejte jim, jak jenom to bude možné.

Doplňující informace nejsou třeba

Jsou a budou. Když už člověk na váš profil zavítá, proč ho posílat jinam? Je dobré mu předložit vše, co ho zajímá. Informace o vaší firmě, otevírací dobu, oblast zaměření, možné kontaktní spojení, nebo vaše úspěchy, které jste během let zažili. Může tak dokonale nahradit i vaši klasickou firemní prezentaci.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: internet, marketing

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
10 tipů, jak vylepšit image firmy

 Poškodila vás zpráva o vaší firmě v médiích, nebo byste jen v rámci rozvoje vaší firmy vylepšili i vnímání…

Práce a podnikání
Bez stabilního a vysokorychlostního internetu ve světě byznysu neuspějete

Současná moderní doba klade na firmy a podnikatele vysoké nároky. Drtivá většina zákazníků totiž používá internet k vyhledávání…

Práce a podnikání
Jak moderně podnikat

Moderní doba vyžaduje používání moderních prostředků. Ačkoliv se to může většině čtenářů zdát jako zbytečná ztráta času,…

Práce a podnikání
Brigáda na internetu - možnosti a příležitosti

V dnešní době, kdy se zvyšuje nezaměstnanost a je ekonomická krize, není jednoduché vydělat peníze. To platí zejména pro…

Práce a podnikání
Emailová korespondence - 7 bodů, jak správně komunikovat

Email je fenoménem poslední doby a vytlačuje klasickou pozemní poštu a korespondenci. Proto neuškodí si uvědomit, jaké základní…

Práce a podnikání
Co je to virální marketing a jeho význam

Pojem virální marketing je v současnosti vcelku hodně skloňovaný a mohou za to především moderní společnosti, které jej využívají…

Práce a podnikání
Psychologie a význam barev v marketingu a propagaci

Barvy hrají v životě člověka velkou roli a z psychologického hlediska jde o jednu ze skvělých možností, jak ovlivnit mínění…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější reklamní kampaně guerilla marketingu

Reklamní kampaně s použitím guerilla marketingu se prosazují stále častěji. Není se čemu divit, jelikož tento typ marketingu…

Práce a podnikání
Guerilla marketing - pro koho má význam

Guerilla marketing je poměrně zajímavou formou marketingu, který se vyznačuje omezeným rozpočtem, který je ovšem spojen s…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY