Hlavní omyly a mýty při zadávání a editaci PPC reklamy 1/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty při zadávání a editaci PPC reklamy 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Měření konverzí není potřeba

Pro mnoho online podnikatelů je důležité jenom to, kolik je kampaň v určitém období stála a kolik vydělala. To ale patří mezi hlavní omyly a mýty při zadávání a editaci PPC reklamy. Správnou cestou je nastavení konverzí, kdy je možné sledovat úspěšnost reklam nejenom globálně, ale i s ohledem na jednotlivé sestavy.

Mezi hlavní omyly a mýty při zadávání a editaci PPC reklamy patří pouze propagace produktu

Je to velký omyl, jelikož každý podnikatel by měl zcela přirozeně propagovat i svůj brand. A to i přesto, že se na první stránce nachází. Stále totiž platí, že čím více míst podnikatel pokrývá, tím je větší pravděpodobnost toho, že získá více potencionálních klientů. Navíc kampaně zaměřené na brand rozhodně nejsou nijak drahé. Právě naopak.

Už se nevrátí

Pokud se člověk na web dostal, ale odešel a nic nekoupil, rozhodně to nemusí znamenat, že nemá zájem. Jenom přemýšlí, zda se mu zboží nebo služba bude hodit. Proto je mýtem, že demarketing je k ničemu. Ten je možností, jak dané osobě stále nabízet, ať se vrátí k vám. Ideální spolu s výhodami, jako například:

· Dárek k nákupu
· Nižší cena zboží
· Sleva na nákup

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?

 Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Češi a reklama

 Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…

Práce a podnikání
Bez originální reklamy je úspěch složitý

Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 1/2

 Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 2/2

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY