Hlavní omyly a mýty při zadávání reklamy na Heuréce 1/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty při zadávání reklamy na Heuréce 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Do reklamy patří všechno zboží

Na první pohled může vypadat zajímavě, jak velké množství různého zboží nabízíte. Ve skutečnosti ale toto myšlení patří mezi hlavní omyly a mýty při zadávání reklamy na Heuréce. Z jakého důvodu? Jelikož zákazníka sice přilákáte, ale také za něho zaplatíte. A pokud zboží nemáte, logicky dojde k tomu, že si nic nekoupí a vy jenom přicházíte o peníze.

Odkazy z exportů jsou správné

Pokud jsou zpracovávány automaticky, je velká pravděpodobnost, že správně budou. Pokud ale zároveň měníte různé URL adresy pro vaše zboží, a exporty se neaktualizují každou chvíli, může to znamenat, že odkaz z Heuréky bude odkazovat na neexistující stránku eshopu. I toho se vyvarujte, jelikož i zde opět jenom zaplatíte, ale bez užitku.

Mezi hlavní omyly a mýty při zadávání reklamy na Heuréce patří tvrzení, že srovnávač poradí nejlépe

Není problém vše zvládnout během několika minut, kdy si necháte automaticky nastavit cenu a o nic se nestaráte. Je to sice pohodlné, ale je to také velká chyba, kterou uděláte. A to hlavně proto, že často budete za kliknutí platit více, než když si vše nastavíte sami. Sice budete mít mnoho návštěvníků, ale konverzí poměr bude takový, že si tito lidé na sebe ani nevydělají.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: internet, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Bez stabilního a vysokorychlostního internetu ve světě byznysu neuspějete

Současná moderní doba klade na firmy a podnikatele vysoké nároky. Drtivá většina zákazníků totiž používá internet k vyhledávání…

Práce a podnikání
Jak moderně podnikat

Moderní doba vyžaduje používání moderních prostředků. Ačkoliv se to může většině čtenářů zdát jako zbytečná ztráta času,…

Práce a podnikání
Brigáda na internetu - možnosti a příležitosti

V dnešní době, kdy se zvyšuje nezaměstnanost a je ekonomická krize, není jednoduché vydělat peníze. To platí zejména pro…

Práce a podnikání
Emailová korespondence - 7 bodů, jak správně komunikovat

Email je fenoménem poslední doby a vytlačuje klasickou pozemní poštu a korespondenci. Proto neuškodí si uvědomit, jaké základní…

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Dobrá doména – co může ovlivnit

Doménové jméno je jedním z parametrů, které ovlivňují vaši úspěšnost na poli internetu. Jak moc důležitá je pro váš byznys?Jak…

Spoření
Jak bezpečně platit po internetu

Rok od roku roste objem obchodů uskutečněných na internetu a stejně tak se rozšiřuje i množství platebních metod. Dříve tolik…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY