Hlavní omyly a mýty u tvorby popisků produktů eshopu 1/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty u tvorby popisků produktů eshopu 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Do popisku je třeba uvést naprosto vše

Právě toto patří mezi hlavní omyly a mýty u tvorby popisků produktů eshopu. Zákazníka jenom málokdy zajímá skutečně plný výčet všech vlastností a informací. Pokud o ně má zájem, může si stáhnout třeba produktový list. Jinak ho zajímají spíše klíčové přednosti a to, čím konkrétním se daný produkt liší od konkurence.

Čím delší, tím lepší

Další omyl a mýtus. Zákazník na eshopu chce mít informace rychle a stručně. Online nakupování je spojeno s rychlostí. A tomu by měl odpovídat i popisek. Lepší, než různé sáhodlouhé slohové práce je zcela přirozeně shrnout základní vlastnosti a výhody produktu, a následně v jednotlivých bodech uvádět další klíčové parametry, které produkt má.

Mezi hlavní omyly a mýty u tvorby popisků produktů eshopu patří nadbytek klíčových slov

Je jasné, že klíčová slova v popisku mohou pomoci v umísťování v organickém vyhledávání. Zároveň je třeba držet se pravidla, že všeho moc škodí. Dále je třeba myslet na to, že cílem je poskytnout čitateli potřebné informace, nikoliv mu naservírovat nesourodý text, kde budou násilně umístěna klíčová slova, se kterými si dokáže poradit při jejich čtení výhradně jenom vyhledávač.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: eshopy

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Jaká rizika přináší nakupování přes internet?

 Z 1296 kontrolovaných e-shopů 80 % z nich porušovalo zákonem dané povinnosti, vyplývá ze souhrnné zprávy…

Práce a podnikání
Může nový webdesign e-shopu pomoci v prodeji zboží?

Provozujete e-shop, prodeje stagnují, nebo dokonce klesají, a přemýšlíte nad tím, jak prodeje opět zvýšit? Jedním ze zakopaných…

Práce a podnikání
Chcete provozovat internetový obchod? Atomer má pro vás řešení!

 Pokud se chystáte spustit vlastní internetový obchod, tak máte v podstatě dvě možnosti. Tou první je vytvoření eshopu…

Práce a podnikání
E-commerce se v Česku daří

 Ekonomická krize je pomalu zažehnána a na vzestupu jsou téměř všechna odvětví, včetně oblasti online obchodování.…

Práce a podnikání
Proč se někteří lidé zákazníkem vašeho e-shopu pravděpodobně nestanou

 Na internetu nakupuje každý z nás, tedy téměř každý. Co vede hrstku těch, kteří internetové obchody nemají v lásce,…

Práce a podnikání
K čemu vám bude cenový srovnávač?

 V Česku nastává zlatá éra srovnávačů cen v e-shopech. Proč jsou srovnávače tak vyhledávané? Průzkumy ukazují,…

Práce a podnikání
S jednoduchým e-shopem bez kvalitních služeb si nevystačíte, zákazníci žádají víc

 Podnikání na internetu se proměňuje s měnícími se požadavky zákazníků. Internetové obchody a kamenné prodejny…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Jak vést úspěšný eshop?

Online podnikání patří k velmi oblíbeným formám výdělečné činnosti. Existuje mnoho variant, přičemž prim hraje poskytování…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY