Jaká reklama je efektivní?

Velikost textu: A A A

Jaká reklama je efektivní?

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Známý princip říká, že reklama by měla cílit do oblastí, kde jsou „ryby“, tedy potenciální zákazníci. Nemá tedy příliš velký smysl, aby prodejce zboží určeného pro zvířata zadával inzerci v časopisu o technice apod. To vše je poměrně logické a většina zadavatelů reklamy se tím řídí. Ovšem jedná se pouze o jednu složku marketingové strategie. Zrovna tak je důležitá forma propagace. Jaký trend je nyní hodně oblíbený?

Světelná reklama

Různé druhy reklam se vyskytují na každém rohu. Proto je velmi důležité, aby byla reklama nejenom cílená, ale musí také zaujmout. To už je o dost složitější cesta. Jednou z variant, které v tomto směru určitě nezklamou, jsou světelné cedule. Ty lze umístit téměř kamkoliv. Na stěnu, na fasádu budovy, do prostoru apod.

Mezi nejvíce oblíbené zřejmě patří světelné panely, které nabízejí tři hlavní provedení. Plnobarevné, dvoubarevné a jednobarevné. Volba záleží na účelu, pro který bude panel určený. Velkou roli hraje samotné místo, neboť někdy se nehodí pestrobarevná reklama a je lépe, když je jednobarevná. Jindy samozřejmě platí pravý opak.

Led panely lze získat v různých velikostech. Vzhledem k tomu, že se jedná o plnohodnotné LCD obrazovky, jde si je jednoduše představit jako televizi. Z toho také vyplývá, že inzerent si na nich může nechat přehrát téměř cokoliv, jako na klasické televizi. Díky tomu je možné pro reklamní účely využívat většinu moderních vymožeností a techniky k vytvoření reklamního spotu.

Kdo může světelné panely využívat

Světelnou reklamu může využít úplně každý. Pokud máte vhodné prostory, je nejvhodnější si světelný panel pořídit na vlastní náklady a inzerovat vlastní služby a produkty. Ideální je i k označení vaší provozovny, neboť určitě zaujme! Navíc, když bude vaše reklamní místo zajímavé i pro jiné zájemce o reklamu, lze ho pronajímat za úplatu. Druhou variantou je objednání světelné reklamy u reklamní agentury. Ta by navíc měla mít k dispozici mnohem více vhodných míst.

 

Reklamní článek

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: marketing, pr, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
10 tipů, jak vylepšit image firmy

 Poškodila vás zpráva o vaší firmě v médiích, nebo byste jen v rámci rozvoje vaší firmy vylepšili i vnímání…

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Co je to virální marketing a jeho význam

Pojem virální marketing je v současnosti vcelku hodně skloňovaný a mohou za to především moderní společnosti, které jej využívají…

Práce a podnikání
Psychologie a význam barev v marketingu a propagaci

Barvy hrají v životě člověka velkou roli a z psychologického hlediska jde o jednu ze skvělých možností, jak ovlivnit mínění…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější reklamní kampaně guerilla marketingu

Reklamní kampaně s použitím guerilla marketingu se prosazují stále častěji. Není se čemu divit, jelikož tento typ marketingu…

Práce a podnikání
Guerilla marketing - pro koho má význam

Guerilla marketing je poměrně zajímavou formou marketingu, který se vyznačuje omezeným rozpočtem, který je ovšem spojen s…

Práce a podnikání
Formy a možnosti publikování na firemním profilu na facebooku 2/3

Mít firemní web na facebooku ještě není bůhvíjakou výhrou. Je nutné se o něj maximálně obezřetně starat. Péče o facebookové…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY