Možnosti propagace firmy

Velikost textu: A A A

Možnosti propagace firmy

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Variant, jak získat zákazníky, je určitě mnoho. Mezi nejvíce osvědčené patří pro zákaznický přístup a kvalitně odvedené služby, případně funkční a spolehlivé výrobky. Přesto to v mnoha případech nemusí stačit, protože konkurence je ve většině oblastí obrovská a poměrně tvrdá. Proto se mnohdy vyplatí využít reklamní prostředky.

Přímé oslovení zákazníků

Mezi velmi oblíbené formy propagace patří osvědčený telemarketing. Jedná se o oslovování zákazníků přímou formou, která může přinést poměrně velký užitek. Jen je potřeba se zamyslet nad tím, zda je tato forma propagace vhodná práce pro vás osobně a kdo je vaším cílovým zákazníkem.

Například pokud budete chtít propagovat nabídku průmyslových kol, potom je nutné se zaměřit na výrobce, opravny a případně firmy v provozu. Každopádně nemá moc velký význam telefonovat občanům, kteří tuto nabídku nijak nevyužijí. Naopak když budete nabízet výhodné pojištění domácnosti, je koncový zákazník optimálním cílem vašeho marketingu.

Ovšem aby přímé oslovení zákazníků fungovalo, musí ho realizovat zkušení marketéři. Proto se vyplatí obrátit např. na špičkové call centrum Praha, které má k dispozici proškolené zaměstnance, kteří reklamní kampaň provedou v potřebném duchu. Navíc má specializovaná firma adekvátní software, díky kterému obdržíte výstupy, jenž vám umožní vyhodnotit úspěšnost a kvalitu kampaně. To je také velmi důležité, protože každá reklama stojí peníze, tak aby nebyly vynaloženy zbytečně.

Internet

Dalším často využívaným místem na reklamu je internet. Ten nabízí široké spektrum možností, díky čemuž si reklamu na internetu může dovolit úplně každý. Alespoň základní propagace se může díky internetu realizovat již za pár stokorun. Přitom ale nejde pouze o finanční stránku věci. Díky tomuto médiu zřejmě neexistuje firma, která by na internetu nenašla svoje zákazníky. Takže se stačí držet doporučení, že je potřeba lovit tam, kde se vyskytují ryby.

Tiskoviny

Ani různým tištěným letákům ještě nezvoní hrana. Roznos propagačních materiálů do schránek obyvatel i firem je stále hodně využívaný. A přestože část z nich vyhodí každý leták automaticky do koše, v lepším případě do tříděného odpadu, stále přináší reklamní tiskoviny svůj efekt. Jen je znovu potřeba zvážit, co má v tomto případě smysl propagovat a kde je vhodnější využít jinou reklamní kampaň.

Reklamní článek

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: podnikání, pr, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Sháníte prostory pro podnikání? Svěřte to odborníkům!

 Každý podnikatel ví, že čas jsou peníze. Je proto logické, že všichni, kdo se podnikání věnují, by měli investovat…

Práce a podnikání
Získejte kontakty na seriózní stavební firmy

 Stavebnictví v České republice nezažívá zrovna nejlepší časy. Hospodářská recese ztěžuje podnikání nejedné firmě v…

Právo
Co dělat, když vám někdo dluží za fakturu?

 Váš odběratel vám nezaplatil a nevíte, jak máte postupovat, abyste se domohli zaplacení faktury? Poradíme vám, jak…

Práce a podnikání
Jak začít podnikat

Uvažujete o podnikání a nevíte přesně jak na to? Co všechno je potřeba vědět, znát a zařídit před zahájením podnikání? Poradíme…

Daně
Jak na daňovou evidenci

Pokud podnikáte, vedení daňové evidence se rozhodně nevyhnete. K čemu vlastně daňová evidence slouží a jakým způsobem je…

Práce a podnikání
Co je dohoda o pracovní činnosti

Sháníte brigádu nebo jste v pozici zaměstnavatele a uvažujete, že byste na dohodu přibrali šikovného pracovníka? Jaký je…

Právo
Obchodní společnosti v kostce

Uvažujete o založení firmy nebo přibrání společníka do obchodu? Podívejte se, jaké máte možnosti! Vzniku obchodní společnosti…

Investice
Tichý společník - výhodná investice?

Potřebujete pro své podnikání finanční injekci a nechcete si půjčovat peníze od banky? Pořiďte si tichého společníka! Co…

Práce a podnikání
Jak si vyřídit živnostenský list I.

Rozhodnutí padlo a teď je potřeba zvolit druh živnosti a vyřídit vše potřebné. Které živnosti známe a jak dlouho trvá vyřízení…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY