Prvních 5 možností, jak propagovat a posílit svoji značku na trhu

Velikost textu: A A A

Prvních 5 možností, jak propagovat a posílit svoji značku na trhu

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Zajímavá videa

Propagace značky vaší firmy se může odvíjet v podobě vytvoření zajímavého videa. Nejlepší bude, když bude video s nějakým dějem, aby dokázalo dostatečně upoutat širší klientelu. V tomto případě rozhoduje i délka videa – příliš dlouhé se spíše nedoporučuje.

PR články

Vytvořte si zajímavé články o vaší značce, výrobcích nebo službách. Články by měly být vytvořeny tak, aby se nedalo na první pohled poznat, že jde o propagaci. PR články by měly být dostatečně informativní a případní klienti by je měli číst s jistým nadšením.

Vytvoření loga

Logo reprezentuje firmu a pokud budete mít kvalitně zpracované logo, určitě vás to vyzdvihne mezi ostatními podnikateli a obchodními partnery. Logo by mělo být jedinečné, charakterizovat vaši činnost nebo firmu a dobře zapamatovatelné.

Slevové akce

V dnešní době stále táhne slovo „sleva“. Nabízí vaše značka atraktivní zboží? Zkuste zlevnit nějaké druhy nebo na ně udělat akční ceny na určité časové období. Propagace značky bude jistě vyšší, protože lidé se minimálně budou zajímat, co je ve slevě.

Propagace na Facebooku

Facebook je populární sociální síť, kde si můžete založit stránku k propagaci své značky. Důležité je propojení na vaše webové stránky, kde si případní zájemci mohou něco objednat. Povědomí o své značce můžete budovat každodenním přidáváním nových příspěvků.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?

 Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Češi a reklama

 Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…

Práce a podnikání
Bez originální reklamy je úspěch složitý

Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 1/2

 Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 2/2

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY