Rady při tvorbě vlastního loga dokončení

Velikost textu: A A A

Rady při tvorbě vlastního loga dokončení

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Originalita loga

Tvorbu loga můžete zadat profesionálům, jen takto získáte originální logo a ne to podobné mnoha již vytvořeným. Firma by měla skicovat, navrhovat a dávat vám originální návrhy na loga. Vaše logo by mělo mít smysl, mělo by vypadat kreativně a po designové stránce pěkně a zároveň účelně.  

Ceny za tvorby loga

Loga můžete někde online vytvořit i zdarma. V případě, že si ho necháte vypracovat, bude se cena odvíjet podle vašich požadavků a představ. Cena je jednoduše individuální záležitostí a ceny se většinou neuvádějí. Kvalitní logo znamená, že si vás nikdo nebude plést s jinými firmami.  

Nápadité logo

Je dobré si uvědomit, jaké je vaše cílové publikum – cíloví zákazníci. Jinak bude vypadat logo zaměřené na mladé osoby a jinak na starší. Loga by měla vyjadřovat ducha společnosti, neměla by postrádat nápaditost.  

Budování značky

Budování značky by se neměl podceňovat a je dobré o sobě hned dát vědět například pomocí loga, které vás bude reprezentovat. Musí se pochopit umístění dané značky. Pozice značky by se měla odbíjet i podle hlavních konkurentů. Měla by se odlišovat a být snadno identifikovatelná.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?

 Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Češi a reklama

 Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…

Práce a podnikání
Bez originální reklamy je úspěch složitý

Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 1/2

 Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 2/2

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY