Rady při tvorbě vlastního loga první část

Velikost textu: A A A

Rady při tvorbě vlastního loga první část

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Vlastní logo

Vlastní logo je v dnešní době už nutností, abyste se odlišili od konkurence a budovali si vlastní značku. Logo by mělo korespondovat se zaměřením vaší firmy. Mělo by být výstižné, ale na druhou stranu ne moc přeplácané. Mělo by vás dobře reprezentovat mezi případnými spolupracovníky.  

Logo pomocí online aplikace

Logo si dnes můžete vytvořit sami, pokud k tomu využijete některou z webových online aplikací. Tvoření je velice snadné a určené i pro naprosté začátečníky. Logo vytvoříte navíc velmi rychle s minimálními náklady. Logo se sestavuje především z textové části a z různých efektů.  

Online tvorba loga

Online tvorba loga je výborná v tom, že můžete vytvořit vlastní logo podle specifických vlastností. K dipozici jsou textová pole. Pole jsou editovatelná a vy si můžete zvolit jakou budou mít barvu nebo velikost. Rovněž není problém vybrat barvu pozadí. Vyzkoušet můžete různé fonty.  

Náhled loga

U online tvorby loga je výhodné, že se lze podívat na náhled loga a ukáže vám výsledný vzhled. Vy se potom můžete rozhodnout, jestli se vám skutečně líbí a stáhnete si ho, anebo se pustíte do úprav nebo do úplně nového tvoření. Logo se dá následně i sdílet. Výhodou je, že tvořit mohou i začátečníci.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?

 Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Češi a reklama

 Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…

Práce a podnikání
Bez originální reklamy je úspěch složitý

Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 1/2

 Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 2/2

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY