Rizika guerilla marketingu 1/2

Velikost textu: A A A

Rizika guerilla marketingu 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Experimenty na prvním místě

Guerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké experimenty nevydaří, budete zklamáni. Naopak s dobrými nápady jste už v půlce cesty za vítězstvím.

Nevydařené nápady

Chcete připravit dobrou propagaci? Věřte, že dobré nápady se propagují samy. Nemusíte vkládat žádné finanční prostředky, jde o to rozvinout představivost a věnovat dostatek energie vytvoření zajímavého nápadu. Vlastní myšlenky se mohou rychle rozšířit ve vaší cílové skupině.

Najděte inspiraci

Perfektní nápad neleží nikde u cesty, musíte hodně přemýšlet a zamýšlet se nad novými kreativními marketingovými prvky. Ne všichni mají tyto schopnosti, ale nakopnout vás může inspirace například z videí a nejvyhledávanějších slov. Zrealizované projekty se ale nekradou, musíte přijít s něčím novým.

Chce to vylepšování

Již zrealizované nápady musíte umět správně pochopit a následně se pusťte do vlastního propracování. Nápad můžete různě vylepšovat, kombinovat a oživovat o dosud neznámé prvky.

Plánování a stanovené cíle

Úspěch při guerilla marketingu nepřijde bez relevantního a kvalitního plánu. Ten si musíte vytvořit tak, abyste si jasně definovali cíle a také našli metody, které budete využívat při práci. Najděte způsoby, jak dosáhnete stanovených met.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: podnikání, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Sháníte prostory pro podnikání? Svěřte to odborníkům!

 Každý podnikatel ví, že čas jsou peníze. Je proto logické, že všichni, kdo se podnikání věnují, by měli investovat…

Práce a podnikání
Získejte kontakty na seriózní stavební firmy

 Stavebnictví v České republice nezažívá zrovna nejlepší časy. Hospodářská recese ztěžuje podnikání nejedné firmě v…

Právo
Co dělat, když vám někdo dluží za fakturu?

 Váš odběratel vám nezaplatil a nevíte, jak máte postupovat, abyste se domohli zaplacení faktury? Poradíme vám, jak…

Práce a podnikání
Jak začít podnikat

Uvažujete o podnikání a nevíte přesně jak na to? Co všechno je potřeba vědět, znát a zařídit před zahájením podnikání? Poradíme…

Daně
Jak na daňovou evidenci

Pokud podnikáte, vedení daňové evidence se rozhodně nevyhnete. K čemu vlastně daňová evidence slouží a jakým způsobem je…

Práce a podnikání
Co je dohoda o pracovní činnosti

Sháníte brigádu nebo jste v pozici zaměstnavatele a uvažujete, že byste na dohodu přibrali šikovného pracovníka? Jaký je…

Právo
Obchodní společnosti v kostce

Uvažujete o založení firmy nebo přibrání společníka do obchodu? Podívejte se, jaké máte možnosti! Vzniku obchodní společnosti…

Investice
Tichý společník - výhodná investice?

Potřebujete pro své podnikání finanční injekci a nechcete si půjčovat peníze od banky? Pořiďte si tichého společníka! Co…

Práce a podnikání
Jak si vyřídit živnostenský list I.

Rozhodnutí padlo a teď je potřeba zvolit druh živnosti a vyřídit vše potřebné. Které živnosti známe a jak dlouho trvá vyřízení…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY