Rizika guerilla marketingu 2/2

Velikost textu: A A A

Rizika guerilla marketingu 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodami

Na začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet a komu. Ujasněte si vaše výhody i nevýhody a zmapujte si vaši konkurenci. Jakmile si odpovíte, pusťte se do plánování a do realizace vybraných metod směrujících k vašemu cíli.

Postavte se čelem k převaze

Guerilla představuje partyzánskou jednotku, která v malém počtu dokáže čelit větší převaze. Nejde jenom o početní, ale také o materiální převahu. Chcete nad nimi vyhrát? Potom se zaměřte na vymýšlení zajímavých úderů, které překvapí i silného soupeře.

Zaměření na zisk

Guerilla marketing si klade za hlavní cíl zisk. Nejde vůbec o obrat a ani známost firmy. To, co je nejzajímavější jsou velké zisky. Ano, i malé firmě se může podařit dosáhnout úspěchů a vybojovat si své místo nad velkými podniky.

Boj s konkurencí

Přímý boj se silnou konkurencí je předem prohraný, proto musí nastoupit taktika guerilla marketingu. Tady se využijí nečekané údery. Zaměříte se na předem vytipované cíle. Půjdete do všeho okamžitě a hned se zase stáhnete zpátky.

Vyburcování zájmu bez reklamy

Nemusíte si kupovat reklamu v médiích, přesto chytře vyburcujete společnost nebo vyvoláte velké překvapení. Chce to jít za svým cílem, udeřit třeba na jednorázové akci, stáhnout se zpět a znovu chystat další přepadovku. Přesto pozor na to, abyste se nedostali do konfliktu se zákonem!

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: podnikání, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Sháníte prostory pro podnikání? Svěřte to odborníkům!

 Každý podnikatel ví, že čas jsou peníze. Je proto logické, že všichni, kdo se podnikání věnují, by měli investovat…

Práce a podnikání
Získejte kontakty na seriózní stavební firmy

 Stavebnictví v České republice nezažívá zrovna nejlepší časy. Hospodářská recese ztěžuje podnikání nejedné firmě v…

Právo
Co dělat, když vám někdo dluží za fakturu?

 Váš odběratel vám nezaplatil a nevíte, jak máte postupovat, abyste se domohli zaplacení faktury? Poradíme vám, jak…

Práce a podnikání
Jak začít podnikat

Uvažujete o podnikání a nevíte přesně jak na to? Co všechno je potřeba vědět, znát a zařídit před zahájením podnikání? Poradíme…

Daně
Jak na daňovou evidenci

Pokud podnikáte, vedení daňové evidence se rozhodně nevyhnete. K čemu vlastně daňová evidence slouží a jakým způsobem je…

Práce a podnikání
Co je dohoda o pracovní činnosti

Sháníte brigádu nebo jste v pozici zaměstnavatele a uvažujete, že byste na dohodu přibrali šikovného pracovníka? Jaký je…

Právo
Obchodní společnosti v kostce

Uvažujete o založení firmy nebo přibrání společníka do obchodu? Podívejte se, jaké máte možnosti! Vzniku obchodní společnosti…

Investice
Tichý společník - výhodná investice?

Potřebujete pro své podnikání finanční injekci a nechcete si půjčovat peníze od banky? Pořiďte si tichého společníka! Co…

Práce a podnikání
Jak si vyřídit živnostenský list I.

Rozhodnutí padlo a teď je potřeba zvolit druh živnosti a vyřídit vše potřebné. Které živnosti známe a jak dlouho trvá vyřízení…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY