Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

Velikost textu: A A A

Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem byznysu. Výměna vizitek stále patří k dobré etiketě a vybudování perfektního dojmu při prvním setkání.

Pevný stisk ruky a předání vizitky – v našem přetechnizovaném světě emailů a digitálních podpisů jsou pořád tyto dva úkony základním stavebním kamenem osobní komunikace a na schůzce vřelým gestem směrem k partnerovi, které nemůže uškodit.

Jen výjimečně si bude klient ihned při schůzce zaznamenávat vaše iniciále přímo do chytrého telefonu – předáním vizitky se vyhnete trapným prodlevám. Rychlý kontakt díky vizitce předáte i na různých konferencích či pohovorech.

Online tisk vizitek se stává standardem

Dávno pryč jsou doby, kdy byl tisk vizitek nákladnou investicí a málokomu se chtělo při každé změně vyřizovat nové drahé navštívenky. Pokud máte nový email, telefonní číslo, čerstvě nabytý vysokoškolský titul či zbrusu nové sídlo firmy, pak je nezbytné zanést tyto údaje na nové vizitky.

Zařídit nové kartičky s vašimi údaji lze po internetu téměř ihned. Tisk vizitek online ušetří také náklady, které mohou být nižší o složité předávání grafického návrhu. Je to jednoduché. Na webové stránce si vyberete typ papíru, povrchovou úpravu, požadavky na design a počet kusů, zadáte své osobní údaje a vizitky můžete mít na svém stole do tří, anebo taky expres do jednoho pracovního dne.

Kromě vlastní originální grafiky ještě lepší dojem vytvoříte výběrem luxusního ručního papíru nebo neobvyklého tvaru vizitky, které vám zařídí právě v prověřených profesionálních online tiskárnách.

Profesionální image může vizitka podtrhnout, anebo ji také shodit. Nejčastějšími nedostatky jsou neaktuální údaje (navíc někdy přepisované propiskou!), nadbytek nepotřebných informací či špatně čitelné písmo. Jste si jisti, že máte své vizitky připravené na cestu do světa?

Ještě stylovější image: osobní vzkaz na vlastní komplimentce

Víte, co je to komplimentka? Jedná se o malou kartičku z kvalitního papíru podobnou vizitce, na které kromě loga a podpisu najdete už jenom prázdné místo na zanechání vzkazu. Na rozdíl od vizitky, která se předává ihned na začátku setkání do ruky, se komplimentka přikládá k odeslanému zboží, dárkům či jako kartička pro osobní vzkaz nebo poděkování.

Stylově můžete zařídit i svou přijímací kancelář, a to třeba kalendářem s firemním logem. Přitom můžete tisk kalendáře snadno zařídit i online.

Placený reklamní článek

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: pr, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?

 Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Češi a reklama

 Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…

Práce a podnikání
Bez originální reklamy je úspěch složitý

Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 1/2

 Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 2/2

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY