Úvod / Práce a podnikání / Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?
Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti děje a jak zvýšit naděje na to, že vaši reklamu zákazník skutečně uvidí?
Ačkoli existují skalní odpůrci slev nebo ti, kteří si nepřejí do své schránky žádné reklamní tiskoviny dostávat, existuje i poměrně velká skupina lidí, která slevy cíleně vyhledává. Je to zhruba nadpoloviční většina všech, kteří letáky do schránky dostanou.
Český zákazník je velmi citlivý na cenu a obchodníci se shodují na tom, že některé zboží nelze bez slevy vlastně vůbec prodat. Mezi tento sortiment patří například dětské pleny nebo káva. Onu většinu spotřebitelů, kteří se podle ceny rozhodují a slevy vyhledávají, netvoří jen senioři a nízkopříjmové skupiny, ale i ti spotřebitelé, kteří by si mohli dovolit na cenu nekoukat.
Více než 40 % zákazníků však letáky sice odebírá – tedy neodmítá jejich odběr prohlášením na schránce – ale nepoužívá je k vyhledávání slev, nýbrž k ryze praktickým účelům. Reklamní tiskovina poslouží pak stejně dobře jako jakýkoli jiný starý papír – a toto využití je noční můrou všech, kteří svoji reklamu v letáku draze zaplatili.
Předně je důležité vědět, že není leták jako leták. Klasický tištěný leták, který je distribuován do schránek domácností, má největší účinnost, pokud si ho potenciální zákazník vybere ze schránky spolu s další poštou, když se vrací po práci domů. Pokud do schránky letáky dorazí večer, je šance na úspěch výrazně menší.
Pokud jde však o elektronický leták, jsou jeho cílová skupina, stejně jako čas, kdy je čten, odlišné. Lidé pracující v kanceláři čtou newslettery nejčastěji po vyřízení základní ranní pracovní agendy, tedy po deváté hodině.
Pro váš úspěch je podstatná také výše slevy. Zákazník totiž nakupuje spíše podle ceny a typu zboží než podle slevy, a největší úspěch mají slevy okolo třiceti procent. Takže pokud vyprodáváte sklad a chcete zákazníky nalákat na 80% slevu, můžete mít paradoxně menší úspěch než při nižší slevě.
Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.
zdroj:Štítky: reklama
I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…
Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…
Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…
Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…
Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…
Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…
Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…
Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…
.
Prodej družstevního bytu, přesněji řečeno převod družstevního podílu na bytové jednotce za úplatu, má svoje pravidla. Nejinak je tomu v případě zdanění…
Od 28.2.2021 je státem spuštěn nový portál Moje Daně (na mojedane.cz), který má funkci online finančního úřadu. Co všechno nabídne a co to pro daňové poplatníky…
V rámci podpory boje proti Covid-19 rozhodla česká vláda o změně sazby DPH u respirátorů. Podle hlavní hygieničky by měli lidé respirátory používat na…
Reklamní odkaz Náš tip.
S každým rokem přibývá počet lidí, kteří se potýkají s exekucemi. Do této situace…
Půjčky | RedakceProdej družstevního bytu, přesněji řečeno převod družstevního podílu na bytové…
Bydlení | RedakceAudit účetních závěrek vzniká společnostem, kterým předepisuje tuto povinnost zákon.…
Daně | RedakceNoční můrou každého podnikatele je kontrola ze strany úřadů s delším časovým…
Práce a podnikání | RedakceS každým rokem přibývá počet lidí, kteří se potýkají s exekucemi. Do této situace…
Půjčky | RedakceProdej družstevního bytu, přesněji řečeno převod družstevního podílu na bytové…
Bydlení | RedakceNoční můrou každého podnikatele je kontrola ze strany úřadů s delším časovým…
Práce a podnikání | RedakceAudit účetních závěrek vzniká společnostem, kterým předepisuje tuto povinnost zákon.…
Daně | RedakceS každým rokem přibývá počet lidí, kteří se potýkají s exekucemi. Do této situace…
Půjčky | RedakceProdej družstevního bytu, přesněji řečeno převod družstevního podílu na bytové…
Bydlení | RedakceNoční můrou každého podnikatele je kontrola ze strany úřadů s delším časovým…
Práce a podnikání | RedakceAudit účetních závěrek vzniká společnostem, kterým předepisuje tuto povinnost zákon.…
Daně | Redakce