Jak se starat o klienty a zaměstnance

Velikost textu: A A A

Jak se starat o klienty a zaměstnance

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Hlavním znakem úspěšné a prosperující firmy je bezesporu široká síť obchodních partnerů a zákazníků. V zájmu každé společnosti je docílit toho, aby se tato síť neustále rozrůstala.

Nezapomenutelné firemní večírky

Prostředkem pro získávání nových klientů a udržování kontaktu s těmi stávajícími jsou firemní akce, které mají většinou podobu neformálních setkání. Velmi často jsou tyto akce spojovány také s uvedením nových výrobků na trh. Pokud se chystáte takovou akci pořádat máte dvě cesty kudy se dát. Buď si ji můžete kompletně zorganizovat sami, což zahrnuje najít vhodné prostory, zajistit doprovodný program, občerstvení a případně i ubytování pro významné klienty nebo můžete celou organizaci svěřit firmě, která vám připraví zážitkový večírek na klíč. Můžete zkusit stránky www.zazitky-pro-firmy.cz, zde najdete hned několik typů na to, jak zaujmout své klienty. Velmi oblíbené jsou zážitky pro firmy, které mohou zároveň plnit i funkci teambuldingových setkání. Jejich cílem je budovat správně fungující kolektiv, jehož základem nejsou jednotlivci, ale pracovní týmy. Teambuldingové akce jsou u zaměstnanců všeobecně velmi oblíbené, protože umožňují poznat kolegy v jiném světle, než jak je známe z každodenní spolupráce.

Proč organizovat teambuldingové akce?

Příjemné pracovní prostředí je důležitým motivačním prvkem. V zájmu každého majitele firmy by mělo být, aby jeho zaměstnanci nebrali své pracovní prostředí jen jako nutné zlo, které musí absolvovat pro získání základních finančních prostředků, ale jako místo, ve kterém se potkáváme s lidmi, které rádi potkáváme i mimo pracovní dobu a činnost, kterou vykonáváme nás naplňuje. Jako motivační prvek mohou sloužit také firemní benefity, které mohou mít podobu cenových zvýhodnění na sportovní a relaxační aktivity, slevy na pobyty v lázních nebo na nákup výživových doplňků v lékárnách. Některé firmy své pracovníky odměňují také formou mimořádných dárkových voucherů či poukázek na odběr zboží u vybraných partnerů.

 

Reklamní článek

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: pr

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Zvláštní zájmy zakladatelů start-upů ve světě - Sergey Brin

 Druhým spoluzakladatelem Googlu je Sergey Brin, kamarád a kolega Larryho Page. Již na studiích vysokoé školy založili…

Práce a podnikání
Zvláštní zájmy zakladatelů start-upů ve světě - Larry Page

 Spoluzakladatel start-upu ve světě, který by měl být vzorem pro jiné, se stal Google. Nejznámější internetový vyhledávač…

Práce a podnikání
Zvláštní zájmy zakladatelů start-upů v ČR - Josef Průša

 Zvláštní zájmy zakladatelů start-upů v ČR, jako je Josef Průša, se orientují často na to, čím se zabývají. Zajímavý…

Práce a podnikání
Zvláštní zájmy zakladatelů start-upů v ČR - Hubert Palán

 Mezi úspěšné zakladatele start-upů v ČR patří i Hubert Palán, který stojí za vznikem úspěšného start-upu Produktboard,…

Práce a podnikání
Nejzajímavější reklamní kampaně 3/3

 RedbullNezaměnitelné jsou reklamní kampaně Redbullu. Kreslené příběhy mají vtip a ukazují na tradiční reklamní slogan…

Práce a podnikání
Nejzajímavější reklamní kampaně 2/3

 MentosV devadesátých letech bavily televizní diváky reklamní kampaň na Mentos. Ukazovala osoby v běžných situacích,…

Práce a podnikání
Nejzajímavější reklamní kampaně 1/3

 AlzaJestliže se řekne masová reklamní kampaň, tedy ta, která masíruje lidské mozky a vtírá se do podvědomí všech bez…

Právo
Nejzajímavější právníci 4/4

 JUDr. Vojen GüttlerBývalý ústavní soudce nebyl po studiu na gymnáziu na právnickou fakultu přijat. Musel si opracovat…

Právo
Nejzajímavější právníci 3/4

 JUDr. PhDr. Karel Šimka, Ph.D., LL.M.Soudce Nejvyššího správního soudu vystudoval právo a politologii v Plzni i Praze…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY