Jak se starat o klienty a zaměstnance

Velikost textu: A A A

Jak se starat o klienty a zaměstnance

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Hlavním znakem úspěšné a prosperující firmy je bezesporu široká síť obchodních partnerů a zákazníků. V zájmu každé společnosti je docílit toho, aby se tato síť neustále rozrůstala.

Nezapomenutelné firemní večírky

Prostředkem pro získávání nových klientů a udržování kontaktu s těmi stávajícími jsou firemní akce, které mají většinou podobu neformálních setkání. Velmi často jsou tyto akce spojovány také s uvedením nových výrobků na trh. Pokud se chystáte takovou akci pořádat máte dvě cesty kudy se dát. Buď si ji můžete kompletně zorganizovat sami, což zahrnuje najít vhodné prostory, zajistit doprovodný program, občerstvení a případně i ubytování pro významné klienty nebo můžete celou organizaci svěřit firmě, která vám připraví zážitkový večírek na klíč. Můžete zkusit stránky www.zazitky-pro-firmy.cz, zde najdete hned několik typů na to, jak zaujmout své klienty. Velmi oblíbené jsou zážitky pro firmy, které mohou zároveň plnit i funkci teambuldingových setkání. Jejich cílem je budovat správně fungující kolektiv, jehož základem nejsou jednotlivci, ale pracovní týmy. Teambuldingové akce jsou u zaměstnanců všeobecně velmi oblíbené, protože umožňují poznat kolegy v jiném světle, než jak je známe z každodenní spolupráce.

Proč organizovat teambuldingové akce?

Příjemné pracovní prostředí je důležitým motivačním prvkem. V zájmu každého majitele firmy by mělo být, aby jeho zaměstnanci nebrali své pracovní prostředí jen jako nutné zlo, které musí absolvovat pro získání základních finančních prostředků, ale jako místo, ve kterém se potkáváme s lidmi, které rádi potkáváme i mimo pracovní dobu a činnost, kterou vykonáváme nás naplňuje. Jako motivační prvek mohou sloužit také firemní benefity, které mohou mít podobu cenových zvýhodnění na sportovní a relaxační aktivity, slevy na pobyty v lázních nebo na nákup výživových doplňků v lékárnách. Některé firmy své pracovníky odměňují také formou mimořádných dárkových voucherů či poukázek na odběr zboží u vybraných partnerů.

 

Reklamní článek

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: pr

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Daně
Nejzajímavější auditorské firmy 1/2

 PricewaterhouseCoopersJinak také zvaná a označovaná jako PwC je světově známou auditorskou firmou, která se i mimo…

Daně
Nejzajímavější účetní programy 3/3

 ÚčtoPro drobné živnostníky je určen účetní program Účto. Je přímo stvořen pro jednice, kteří provozují živnost a buďto…

Daně
Nejzajímavější účetní programy 2/3

FlexiBeeÚčetní program FlexiBee dává svému jménu tu pravou tvář. Je naprosto odlišný od jiných účetních programů, a to především…

Daně
Nejzajímavější účetní programy 1/3

 POHODANejvíce používaný účetní program POHODA zvládá vše, co většina firem potřebuje. Vzhledem k tomu, že je to nejčastěji…

Práce a podnikání
Nejcennějsí obchodní značky v ČR 6/6

 SupraphonČeská hudební značka. Svou historii začala nejdříve v roce 1932 v meziválečném Československu a označovala…

Práce a podnikání
Nejzajímavější podnikatelé, co začali od nuly 3/3

 Walt DisneyUsměvavý Walt Disney je znám po celém světě jako tvůrce dětských animovaných filmů. Současná společnost,…

Práce a podnikání
Nejzajímavější podnikatelé, co začali od nuly 2/3

 Libor HořeníSympatickým je český podnikatel, který i přes svůj mladý věk dokázal nevídané. Podnikat začal jako student.…

Práce a podnikání
Nejzajímavější podnikatelé, co začali od nuly 1/3

 Steve JobsPostava Steva Jobse je všeobecně po světě známá i lidem, kteří zrovna moderními technologiemi nežijí. I přesto,…

Práce a podnikání
Několik tipů na podnikání v reklamě

 Reklamní byznys patří jednoznačně mezi velmi zajímavé podnikatelské obory. Schopný jedinec si díky reklamním službám…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY