Jak se starat o klienty a zaměstnance

Velikost textu: A A A

Jak se starat o klienty a zaměstnance

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Hlavním znakem úspěšné a prosperující firmy je bezesporu široká síť obchodních partnerů a zákazníků. V zájmu každé společnosti je docílit toho, aby se tato síť neustále rozrůstala.

Nezapomenutelné firemní večírky

Prostředkem pro získávání nových klientů a udržování kontaktu s těmi stávajícími jsou firemní akce, které mají většinou podobu neformálních setkání. Velmi často jsou tyto akce spojovány také s uvedením nových výrobků na trh. Pokud se chystáte takovou akci pořádat máte dvě cesty kudy se dát. Buď si ji můžete kompletně zorganizovat sami, což zahrnuje najít vhodné prostory, zajistit doprovodný program, občerstvení a případně i ubytování pro významné klienty nebo můžete celou organizaci svěřit firmě, která vám připraví zážitkový večírek na klíč. Můžete zkusit stránky www.zazitky-pro-firmy.cz, zde najdete hned několik typů na to, jak zaujmout své klienty. Velmi oblíbené jsou zážitky pro firmy, které mohou zároveň plnit i funkci teambuldingových setkání. Jejich cílem je budovat správně fungující kolektiv, jehož základem nejsou jednotlivci, ale pracovní týmy. Teambuldingové akce jsou u zaměstnanců všeobecně velmi oblíbené, protože umožňují poznat kolegy v jiném světle, než jak je známe z každodenní spolupráce.

Proč organizovat teambuldingové akce?

Příjemné pracovní prostředí je důležitým motivačním prvkem. V zájmu každého majitele firmy by mělo být, aby jeho zaměstnanci nebrali své pracovní prostředí jen jako nutné zlo, které musí absolvovat pro získání základních finančních prostředků, ale jako místo, ve kterém se potkáváme s lidmi, které rádi potkáváme i mimo pracovní dobu a činnost, kterou vykonáváme nás naplňuje. Jako motivační prvek mohou sloužit také firemní benefity, které mohou mít podobu cenových zvýhodnění na sportovní a relaxační aktivity, slevy na pobyty v lázních nebo na nákup výživových doplňků v lékárnách. Některé firmy své pracovníky odměňují také formou mimořádných dárkových voucherů či poukázek na odběr zboží u vybraných partnerů.

 

Reklamní článek

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: pr

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Které obchodní značky patří mezi nejúspěšnější na světě? 5/6

 AmazonFirma, která provozuje zřejmě nejznámější a jeden z největších internetových obchodů světa, vznikla v roce…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější obchodní značky světa 4/6

 AppleKdo by neznal slavnou společnost Apple. I když začátky této firmy byly spíše úsměvné, dokázala se zejména díky…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější obchodní značky světa 3/6

 China National PetroleumRopný průmysl patří mezi nejbohatší odvětví světa, o tom není pochyb. Jednou z nejbohatších…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější obchodní značky ve světě 2/6

 Toyota MotorAutomobilka s osmdesátiletou tradicí sídlí v japonském městě Tojota v provincii Aichi. Její úspěch…

Investice
Dá se opravdu forex tradingem uživit?

Obchodování na forexu je velmi oblíbené nejen ve světě, ale i u nás v Česku. Jsou tací, co si obchodováním na finančních…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější obchodní značky ve světě 1/6

 WalmartTento americký potravinový řetězec na našem území nenajdeme, patří však mezi největší společnosti ve Spojených…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější obchodní značky Evropy 6/6

 NestléDalší světoznámou společností je Nestlé. Její vznik je datován k roku 1866 a jedním ze zakladatelů byl Švýcar…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější obchodní značky Evropy 5/6

 BPBP nebo také British Petroleum je společnost, zabývající se oblastí energetiky a ropným hospodářstvím, působí už…

Práce a podnikání
Nenechte si tahat peníze z kapsy zbytečně

 Koupě notebooku je důležitou investicí na několik let. Přitom cenové rozpětí je poměrně velké, takže by si každý měl…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY