Zlatá pravidla úspěšného prodejního webu: 5 požadavků, které musí bezpodmínečně splňovat

Velikost textu: A A A

Zlatá pravidla úspěšného prodejního webu: 5 požadavků, které musí bezpodmínečně splňovat

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Webové stránky s nabídkou služeb nebo zboží musí být vyladěné do posledního detailu. Protože ani sebelepší produkt se neprodá sám. Když se nachází v neatraktivním nebo nefunkčním prostředí, uživatelé ho minou. Přečtěte si, jak by tedy měl vypadat a co by měl obsahovat web, který chcete využívat jako efektivní prodejní nástroj.

1. Přehledná struktura zaručuje snadné prohlížení

Víte, co spolehlivě zahubí šanci na provedení konverze? Chaos. Kvalitní prodejní web proto musí být srozumitelný a intuitivní. Takový, kde je radost „klikat“ a kde je vše „při ruce“. Uživatel na něm nesmí ztrácet čas hledáním ve složitém či nelogicky poskládaném menu nebo přehlcených kategoriích.

Nezapomeňte ani na zřetelná „Call to action“ tlačítka (s výzvami k akci), která návštěvníka nasměrují do cíle. A často mu tak pomohou s rozhodnutím, jestli pokračovat/objednat/koupit.

2. Bez povedeného vizuálu to v dnešní době nejde

Co se líbí a vypadá dobře, to okamžitě sbírá žádoucí plusové body. A v aktuální internetové konkurenci tohle platí dvojnásob. Hezké barvy a fonty, atraktivní obrázky, zajímavé grafické prvky – vše musí mít maximální možnou kvalitu.

Designově propracované stránky působí profesionálním dojmem, který si získá pozornost i důvěru návštěvníků.

3. Texty informují a přesvědčují

Textový obsah přináší důležité údaje a zároveň zdůvodňuje, proč si produkt obstarat právě na daném webu. Ať už jde o popisek, úvodní seznámení či výpis předností, sdělení by mělo být výstižné, čtivé a zaměřené na potřeby uživatele (možného zákazníka).

Nezapomínejte ani na přehledné členění s podnadpisy, odstavci a případně odrážkami, co ulehčuje orientaci v textu i při pouhém skenování. Pozor na dlouhá souvětí, nadměrné užití klíčových slov, chyby a překlepy.

4. Všechny podstránky tvoří důvěryhodný celek

Každá sekce na webu představuje dílek pomyslné skládačky – příjemného uživatelského zážitku, co vede ke konverzi. Všechny by proto měly být vyvážené a vzájemně se doplňovat. Smysluplná provázanost jednoduše ukáže návštěvníkovi:

  • co mu dokážete nabídnout,

  • jak to vypadá,

  • proč jste pro něj ideální volba,

  • jakými způsoby se s vámi spojí.

Všude uveďte jasné údaje, které nedovolí vznik jakýchkoli pochybností. Pokud můžete, využijte i tzv. „social proof“ – zveřejněte na webu reference, hodnocení a recenze zákazníků.

5. Web bezchybně funguje (i v mobilních zařízeních)

V neposlední řadě se zaměřte na 100% funkčnost webových stránek, pod kterou spadá i rychlost načítání. Samozřejmostí je responzivní design pro bezproblémové zobrazování webu i v mobilech a tabletech.

 

Reklamní článek

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: eshopy, podnikání, pr

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Sháníte prostory pro podnikání? Svěřte to odborníkům!

 Každý podnikatel ví, že čas jsou peníze. Je proto logické, že všichni, kdo se podnikání věnují, by měli investovat…

Práce a podnikání
Získejte kontakty na seriózní stavební firmy

 Stavebnictví v České republice nezažívá zrovna nejlepší časy. Hospodářská recese ztěžuje podnikání nejedné firmě v…

Právo
Co dělat, když vám někdo dluží za fakturu?

 Váš odběratel vám nezaplatil a nevíte, jak máte postupovat, abyste se domohli zaplacení faktury? Poradíme vám, jak…

Práce a podnikání
Jak začít podnikat

Uvažujete o podnikání a nevíte přesně jak na to? Co všechno je potřeba vědět, znát a zařídit před zahájením podnikání? Poradíme…

Daně
Jak na daňovou evidenci

Pokud podnikáte, vedení daňové evidence se rozhodně nevyhnete. K čemu vlastně daňová evidence slouží a jakým způsobem je…

Práce a podnikání
Co je dohoda o pracovní činnosti

Sháníte brigádu nebo jste v pozici zaměstnavatele a uvažujete, že byste na dohodu přibrali šikovného pracovníka? Jaký je…

Právo
Obchodní společnosti v kostce

Uvažujete o založení firmy nebo přibrání společníka do obchodu? Podívejte se, jaké máte možnosti! Vzniku obchodní společnosti…

Investice
Tichý společník - výhodná investice?

Potřebujete pro své podnikání finanční injekci a nechcete si půjčovat peníze od banky? Pořiďte si tichého společníka! Co…

Práce a podnikání
Jak si vyřídit živnostenský list I.

Rozhodnutí padlo a teď je potřeba zvolit druh živnosti a vyřídit vše potřebné. Které živnosti známe a jak dlouho trvá vyřízení…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY