Guerilla marketing - pro koho má význam

Velikost textu: A A A

Guerilla marketing - pro koho má význam

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Guerilla marketing je poměrně zajímavou formou marketingu, který se vyznačuje omezeným rozpočtem, který je ovšem spojen s vcelku masivním využitím nástrojů guerillového marketingu. Tyto nástroje je možné shrnout do dvou základních skupin. Tou první jsou minimédia v podobě letáků, plakátů anebo některých dalších reklamních akcí menšího charakteru. Druhou složkou jsou maximédia v podobě reklamy televizní či billboardové. Ne pro všechny má ovšem tento guerillový marketing význam, jelikož každá firma vlezlou reklamu za každou cenu nepotřebuje.

Při prodeji kvality není guerilla marketing zapotřebí

Jestliže jste majitelem společnosti, která má ve svém portfoliu v základu skutečně kvalitní produkty, které jsou na odbyt, tak guerillový marketing zcela určitě nepotřebujete. Tento typ marketingu může vaši společnost jen ještě masivněji zbulvarizovat a okrást ji o spokojené zákazníky. Když bychom měli dát konkrétní příklad nevhodného využití některých nástrojů guerillového marketingu, tak by tímto nástrojem bylo jistě využití třeba telefonického marketingu. Jestliže by vaše firma začala řešit reklamu tímto způsobem a své klienty anebo potenciální zákazníky obtěžovala dalšími telefonáty, tak by jim to na spokojenosti zcela jistě nepřidalo.

U neznámých produktů může guerilla marketing efektivně pomoct

Pokud vaše malá firma teprve začíná a buduje si místo na trhu, pak je guerillový marketing optimální. Může pomoct vybudovat dobrou pozici i prakticky úplně neznámé firmě. Díky letákové reklamě anebo reklamě na billboardech či jiným nástrojům guerillového marketingu se může vaše společnost dostat do povědomí veřejnosti neskutečně rychle. V případě velké konkurence na trhu se jedná o opravdu vhodný nástroj marketingu. Vše by se nemělo ze začátku úplně přepálit a o použití nástrojů je nutné dobře přemýšlet.
 

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: marketing

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
10 tipů, jak vylepšit image firmy

 Poškodila vás zpráva o vaší firmě v médiích, nebo byste jen v rámci rozvoje vaší firmy vylepšili i vnímání…

Práce a podnikání
Co je to virální marketing a jeho význam

Pojem virální marketing je v současnosti vcelku hodně skloňovaný a mohou za to především moderní společnosti, které jej využívají…

Práce a podnikání
Psychologie a význam barev v marketingu a propagaci

Barvy hrají v životě člověka velkou roli a z psychologického hlediska jde o jednu ze skvělých možností, jak ovlivnit mínění…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější reklamní kampaně guerilla marketingu

Reklamní kampaně s použitím guerilla marketingu se prosazují stále častěji. Není se čemu divit, jelikož tento typ marketingu…

Práce a podnikání
Formy a možnosti publikování na firemním profilu na facebooku 2/3

Mít firemní web na facebooku ještě není bůhvíjakou výhrou. Je nutné se o něj maximálně obezřetně starat. Péče o facebookové…

Práce a podnikání
10 možností, jak vyřešit nastavení PPC 2/2

Co nejmenší útrataPochopitelně je pro každého výhodné platit co nejméně za klik. Ze začátku budete investovat více, později…

Práce a podnikání
Jaká reklama je efektivní?

 Známý princip říká, že reklama by měla cílit do oblastí, kde jsou „ryby“, tedy potenciální zákazníci. Nemá tedy příliš…

Práce a podnikání
Hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy 2/2

Stačí vložit příspěvek, když si vzpomenuPři správě facebookového profilu firmy velká chyba. Daná sociální síť je kanálem,…

 
<a href=Found. " />
<a href=Found. " /> Found. <!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<link rel= " />
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<link rel= " />
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY