Nejúspěšnější reklamní kampaně guerilla marketingu

Velikost textu: A A A

Nejúspěšnější reklamní kampaně guerilla marketingu

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Reklamní kampaně s použitím guerilla marketingu se prosazují stále častěji. Není se čemu divit, jelikož tento typ marketingu je vynikající hlavně tím, že umí maximálně šokovat a najít si cestu k určitým zákazníkům. Když potřebuje firma své zákazníky velmi rychle, pak může nástrojů guerillového marketingu využít. O úspěšnosti tohoto typu marketingu svědčí i spousta různých společností, které jej využívaly, anebo ho i v současné době stále praktikují. Na mysli máme jak větší, tak i malé firmy. Buďme ale konkrétní.

Pizzerie Coloseum štípla konkurenci

Doslova šokující byla pro mnohé pizzerie reklama Pizzerie Coloseum? Ty si najala herce, který byl vybaven pizzou od společnosti Coloseum. V nejhustějším provozu se tento člověk vydal do konkurenčních podniků s touto pizzou a začal tady praktikovat drsnou reklamu pizzerii Coloseum. Stačily k tomu dvě věty, kterými se zeptal na přítomnost pana Šlajze, jenž si objednal pizzu. Většině z hostů konkurenčních pizzerií ihned začal navrtávat mozek fakt, že si někdo objednal raději konkurenční produkt. Majitelé konkurenčních podniků ale takovouto radost určitě nesdíleli.

Pivovar Bavaria a jeho modelky

Klasickým příkladem guerilla marketingu je reklama v podobě celkem 16 modelek, které vnikly na stadion během zápasu mistrovství světa ve fotbalu v JAR. Při utkání mezi Dánskem a Nizozemskem tančily v sexy šatičkách, jež byly součástí reklamy na pivovar Bavaria. Modelky byly pochopitelně zatčeny policií a odvedeny z hrací plochy a potom i ze stadionu. Reklamu pivovaru ale bezesporu udělaly a tomu se jistě přihrnuli nějací noví zákazníci.

Guerilla marketing použily i značky Nike či Red Bull a jiné

Na guerillový marketing se spolehly i největší a nejznámější firmy světa. Třeba Nike dala autům botičky, na nichž bylo napsáno, aby auta šla na čerstvý vzduch. Stalo se tak během dne bez aut v Praze. Jinak tuto reklamu používá běžně i Red Bull ve svých reklamních kampaních.
 

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: marketing

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
10 tipů, jak vylepšit image firmy

 Poškodila vás zpráva o vaší firmě v médiích, nebo byste jen v rámci rozvoje vaší firmy vylepšili i vnímání…

Práce a podnikání
Co je to virální marketing a jeho význam

Pojem virální marketing je v současnosti vcelku hodně skloňovaný a mohou za to především moderní společnosti, které jej využívají…

Práce a podnikání
Psychologie a význam barev v marketingu a propagaci

Barvy hrají v životě člověka velkou roli a z psychologického hlediska jde o jednu ze skvělých možností, jak ovlivnit mínění…

Práce a podnikání
Guerilla marketing - pro koho má význam

Guerilla marketing je poměrně zajímavou formou marketingu, který se vyznačuje omezeným rozpočtem, který je ovšem spojen s…

Práce a podnikání
Formy a možnosti publikování na firemním profilu na facebooku 2/3

Mít firemní web na facebooku ještě není bůhvíjakou výhrou. Je nutné se o něj maximálně obezřetně starat. Péče o facebookové…

Práce a podnikání
10 možností, jak vyřešit nastavení PPC 2/2

Co nejmenší útrataPochopitelně je pro každého výhodné platit co nejméně za klik. Ze začátku budete investovat více, později…

Práce a podnikání
Jaká reklama je efektivní?

 Známý princip říká, že reklama by měla cílit do oblastí, kde jsou „ryby“, tedy potenciální zákazníci. Nemá tedy příliš…

Práce a podnikání
Hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy 2/2

Stačí vložit příspěvek, když si vzpomenuPři správě facebookového profilu firmy velká chyba. Daná sociální síť je kanálem,…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY