Hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy 1/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy 1/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Profil firmy musí lákat na nákup služeb, nebo zboží

To si mnoho podnikatelů myslí. Pravda je někde jinde a tak toto tvrzení patří mezi hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy. Profil by sice měl částečně sloužit jako lákadlo na zajímavý sortiment a slevy, ale zároveň by měl nabízet i něco jiného. Co třeba: · Možnost komunikace · Možnost pobavení · Zajímavý obsah v podobě tematických článků a informací

Název stránky je tím nejdůležitějším

Určitě není. Je sice dobré, pokud se facebookový profil jmenuje stejně jako stránka nebo firma, ale nemusí to být vždy nutností. Dále je třeba říci, že velkým omylem je lpět výhradně jenom na názvu, a nemyslet na grafickou úpravu daného webu. Právě ta totiž může nejenom přilákat, ale pomůže i v budování tolik potřebného brandu. Ten je i pro menší firmu velmi důležitý.

Mezi hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy patří kopírování textů

Facebook je sociální síť, místo pro komunikaci a nikoliv produktová stránka. I proto by měl být profil firmy veden a řízen jinak. Nikdo nechce číst sáhodlouhé popisky zboží, které máte na eshopu. Stačí vymyslet 2 řádky unikátního, vtipného a zajímavého textu. Ten zaujme mnohem více, než nic neříkající omáčka.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: internet, reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Bez stabilního a vysokorychlostního internetu ve světě byznysu neuspějete

Současná moderní doba klade na firmy a podnikatele vysoké nároky. Drtivá většina zákazníků totiž používá internet k vyhledávání…

Práce a podnikání
Jak moderně podnikat

Moderní doba vyžaduje používání moderních prostředků. Ačkoliv se to může většině čtenářů zdát jako zbytečná ztráta času,…

Práce a podnikání
Brigáda na internetu - možnosti a příležitosti

V dnešní době, kdy se zvyšuje nezaměstnanost a je ekonomická krize, není jednoduché vydělat peníze. To platí zejména pro…

Práce a podnikání
Emailová korespondence - 7 bodů, jak správně komunikovat

Email je fenoménem poslední doby a vytlačuje klasickou pozemní poštu a korespondenci. Proto neuškodí si uvědomit, jaké základní…

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Dobrá doména – co může ovlivnit

Doménové jméno je jedním z parametrů, které ovlivňují vaši úspěšnost na poli internetu. Jak moc důležitá je pro váš byznys?Jak…

Spoření
Jak bezpečně platit po internetu

Rok od roku roste objem obchodů uskutečněných na internetu a stejně tak se rozšiřuje i množství platebních metod. Dříve tolik…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY