Nejzajímavější reklamní kampaně 2/3

Velikost textu: A A A

Nejzajímavější reklamní kampaně 2/3

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

 Mentos

V devadesátých letech bavily televizní diváky reklamní kampaň na Mentos. Ukazovala osoby v běžných situacích, kdy se dostaly do problému, nějaké komplikace, ale nepropadli panice, dali si Mentos a nápad byl tu. Najednou situaci vyřešili hravě a vtipně. Žena, která si zlomila podpatek, si cílně v reklamní kampani zlomila i druhý a z lodiček si vytvořila pohodlné baleríny. Muž v obleku si zase sedl na čerstvě natřenou lavičku. Vyřešil to tím, že se celý poválel, a tak si vytvořil na obleku pruhy.

Mrož

Zmrzlina Mrož již několik let cílí na ženy ve svých reklamních kampaních. Zachycuje v nich totiž muže spoře oděné s vypracovanými svaly na hrudníku. I když polonahý muž přímo se zmrzlinou nesouvisí, pak pro dámy je to jistě skvělé pokoukání a snad i to je zavede k tomu, aby si díky této propracované reklamní kampani výrobek zakoupily.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: marketing

Diskuze k článku: 1 příspěvků , nejnovější 25.03.2020 18:05:49

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

blankAvatar
wunlowbust | 25.03.2020 18:05

[b][url=http://www.breitlingbentley.co/es/]réplicas de relojes suizos aaa +[/url][/b] [b][url=http://www.breitlingbentley.co/es/]réplicas de relojes suizos[/url][/b] [b][url=http://www.breitlingbentley.co/es/]réplica de relojes de alta calidad para los hombres[/url

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
10 tipů, jak vylepšit image firmy

 Poškodila vás zpráva o vaší firmě v médiích, nebo byste jen v rámci rozvoje vaší firmy vylepšili i vnímání…

Práce a podnikání
Co je to virální marketing a jeho význam

Pojem virální marketing je v současnosti vcelku hodně skloňovaný a mohou za to především moderní společnosti, které jej využívají…

Práce a podnikání
Psychologie a význam barev v marketingu a propagaci

Barvy hrají v životě člověka velkou roli a z psychologického hlediska jde o jednu ze skvělých možností, jak ovlivnit mínění…

Práce a podnikání
Nejúspěšnější reklamní kampaně guerilla marketingu

Reklamní kampaně s použitím guerilla marketingu se prosazují stále častěji. Není se čemu divit, jelikož tento typ marketingu…

Práce a podnikání
Guerilla marketing - pro koho má význam

Guerilla marketing je poměrně zajímavou formou marketingu, který se vyznačuje omezeným rozpočtem, který je ovšem spojen s…

Práce a podnikání
Formy a možnosti publikování na firemním profilu na facebooku 2/3

Mít firemní web na facebooku ještě není bůhvíjakou výhrou. Je nutné se o něj maximálně obezřetně starat. Péče o facebookové…

Práce a podnikání
10 možností, jak vyřešit nastavení PPC 2/2

Co nejmenší útrataPochopitelně je pro každého výhodné platit co nejméně za klik. Ze začátku budete investovat více, později…

Práce a podnikání
Jaká reklama je efektivní?

 Známý princip říká, že reklama by měla cílit do oblastí, kde jsou „ryby“, tedy potenciální zákazníci. Nemá tedy příliš…

Práce a podnikání
Hlavní omyly a mýty při správě facebookového profilu firmy 2/2

Stačí vložit příspěvek, když si vzpomenuPři správě facebookového profilu firmy velká chyba. Daná sociální síť je kanálem,…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY