Hlavní omyly a mýty při zadávání a editaci PPC reklamy 2/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty při zadávání a editaci PPC reklamy 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Vyhledávání postačí

PPC reklamy jsou nejčastěji využívány pouze ve vyhledávačích. Je to ale chybou, jelikož dobré je zacílit i na ostatní weby, kde se reklamy zaměřují. Jak proto, že můžete využít mnohem více internetového prostoru, tak i proto, že na takových webech je velmi často poměrně dobré cílení.

Adresy zboží jsou správné

Možná si ani neuvědomíte, že jste po realizaci kampani upravili několik adres. A k čemu to vede? Že se osoba, která na reklamu klikne, nedostane na požadovaný produkt. Je velký omyl se automaticky domnívat, že máte vše v pořádku. Kontrola je základ. V té vám dnes naštěstí dokážou pomoci i samotné reklamní systémy, které vás upozorní na to, že odkaz v podstatě nikam nevede.

Pár kampaní plně stačí

Určitě ne. Je to omyl, který vychází hlavně z pohodlnosti. Čím méně je kampaní a sestav, tím méně je daná reklama konkrétní a cílená. Výsledkem toho je také mnohem nižší míra konverze, která souvisí s tím, že skrz reklamu určitá osoba právě na váš web přijde. Zde platí, že je ideální mít alespoň jednu kampaň pro každou část vašeho obchodu a zde mít několik sestav, v souvislosti s tím, co a jak prodáváte. Pokud inzerujete i jednotlivé produkty, musí jich být pochopitelně ještě více.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: reklama

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Tisk vizitek: přežitek nebo nezbytná součást byznysu?

I když většina současné obchodní komunikace se přesunula do online světa, zůstávají schůzky a osobní styk základním kamenem…

Práce a podnikání
Výroba reklamy má smysl pouze u profesionálů

Reklama je důležitou součástí podnikání. V dnešní obrovské konkurenci v jakémkoliv odvětví se ukazuje, že kvalitně udělaná…

Práce a podnikání
Registrace vaší firmy v katalozích – v čem pomůže vašemu byznysu

 Registrace do firemních katalogů je jedním z kroků SEO, tedy optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Co…

Práce a podnikání
Kdy se vyplatí inzerovat v reklamních tiskovinách?

 Plánujete letákovou kampaň a přemýšlíte nad její efektivitou? Co se s letáky a reklamními tiskovinami ve skutečnosti…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Češi a reklama

 Jak se změnilo vnímání reklamních sdělení v roce 2014? Funguje reklama podle spotřebitelů stejně jako dřív, nebo…

Práce a podnikání
Bez originální reklamy je úspěch složitý

Prosadit a dlouhodobě se udržet není v dnešní době pro žádného podnikatele nic jednoduchého. Abyste zvýšili vaše šance,…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 1/2

 Experimenty na prvním místěGuerilla marketing vyžaduje především nápaditost a experimentování. Pokud se vám nějaké…

Práce a podnikání
Rizika guerilla marketingu 2/2

 Zamýšlení nad výhodami a nevýhodamiNa začátku je třeba si uvědomit, v jakém oboru podnikáte, co budete nabízet…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY