Hlavní omyly a mýty u tvorby popisků produktů eshopu 2/2

Velikost textu: A A A

Hlavní omyly a mýty u tvorby popisků produktů eshopu 2/2

Ilustrační foto
  • autor: Redakce

Čím více chvály, tím lépe

Mnoho lidí si myslí, že když je popis produktu vyšperkován adjektivy, je to správná cesta k oslovení zákazníka. Je to omyl. Člověk, který čte popisek, soustředí spíše na vlastnosti a odlišnosti. Nic mu neřeknou slova, jako:

· Neobyčejný
· Unikátní
· Zajímavý

Adjektiva přirozeně nejsou na škodu, ale skutečně ve chvíli, kdy pomocí nich můžeme zdůraznit neobyčejnou vlastnost, nebo vlastnosti.

Stejný popis, jenom jiné parametry

Pro mnoho provozovatelů eshopů cesta, jak si ušetřit práci s popiskem. Vezmou několik univerzálních textů, u kterých jenom změní klíčové údaje. Nejenom, že to může přinést problém s indexací u vyhledávačů, ale může to také výrazně odradit zákazníka, který nezjistí o produktu nic nového, jenom výčet několika parametrů. Sám tedy nezjistí to nejdůležitější – v čem je produkt jiný a jaké jsou jeho přednosti.

Nudná fakta jsou nejdůležitější

Fakta jsou potřeba, ale nesmí být podána stroze. Zákazník se chce dozvědět parametry produktu, ale zároveň potřebuje vědět, k čemu mu produkt bude, jaké problémy pomocí něho vyřeší, či jaká je jeho historie, či proč si ho koupit. Důležité zkrátka je, aby popisek uměl zaujmout, nikoliv odradit.

UPOZORNĚNÍ

Články a informace zveřejněné na stránkách ziskweb.cz nenahrazují odborné rady a analýzy a mají pouze informativní charakter. Jakékoliv užití a použití těchto informací se děje na vlastní odpovědnost návštěvníka těchto stránek. Tyto informace byste měli konzultovat s konkrétním odborníkem na danou problematiku. Provozovatel ziskweb.cz odmítá a nepřijímá jakoukoliv odpovědnost za články, informace a prohlášení na těchto stránkách - ziskweb.cz.

zdroj:
Autor/zdroj fotografie: Pavel Hanzal

Vyhledávání firem

Zaměření
Lokalita
Typ firmy:

Štítky: eshopy

Diskuze k článku: 0 příspěvků

Pro přispívání do diskuse musíte být přihlášen/a.

Můžete si také přečíst

Práce a podnikání
Jaká rizika přináší nakupování přes internet?

 Z 1296 kontrolovaných e-shopů 80 % z nich porušovalo zákonem dané povinnosti, vyplývá ze souhrnné zprávy…

Práce a podnikání
Může nový webdesign e-shopu pomoci v prodeji zboží?

Provozujete e-shop, prodeje stagnují, nebo dokonce klesají, a přemýšlíte nad tím, jak prodeje opět zvýšit? Jedním ze zakopaných…

Práce a podnikání
Chcete provozovat internetový obchod? Atomer má pro vás řešení!

 Pokud se chystáte spustit vlastní internetový obchod, tak máte v podstatě dvě možnosti. Tou první je vytvoření eshopu…

Práce a podnikání
E-commerce se v Česku daří

 Ekonomická krize je pomalu zažehnána a na vzestupu jsou téměř všechna odvětví, včetně oblasti online obchodování.…

Práce a podnikání
Proč se někteří lidé zákazníkem vašeho e-shopu pravděpodobně nestanou

 Na internetu nakupuje každý z nás, tedy téměř každý. Co vede hrstku těch, kteří internetové obchody nemají v lásce,…

Práce a podnikání
K čemu vám bude cenový srovnávač?

 V Česku nastává zlatá éra srovnávačů cen v e-shopech. Proč jsou srovnávače tak vyhledávané? Průzkumy ukazují,…

Práce a podnikání
S jednoduchým e-shopem bez kvalitních služeb si nevystačíte, zákazníci žádají víc

 Podnikání na internetu se proměňuje s měnícími se požadavky zákazníků. Internetové obchody a kamenné prodejny…

Práce a podnikání
Newsletter jako cesta k zákazníkovi

 Přemýšlíte nad tím, zda by se vám nevyplatilo vytvářet pro vaše zákazníky newsletter? Váháte, zda je tato forma marketingové…

Práce a podnikání
Jak vést úspěšný eshop?

Online podnikání patří k velmi oblíbeným formám výdělečné činnosti. Existuje mnoho variant, přičemž prim hraje poskytování…

 
Vítejte Spoření Půjčky Investice Pojištění Daně Právo Práce a podnikání Bydlení
RSS | Reklama | Podmínky | Kontakt NAHORU ↑

ZOBRAZIT MOBILNÍ VERZI ZOBRAZIT KLASICKY